Főbb Feladatok
Ügyfélszolgálati referensként elsősorban feladatod lesz a magas színvonalú, ügyfélközpontú kiszolgálás biztosítása.
Napod nagyobb részében kezelni fogod a vevői megrendeléseket, visszaigazolásokat készítesz és szállítási határidőket határozol meg.
Ezen kívül számlákat és jóváírásokat is készítesz majd, kezeled a bejövő hívásokat és válaszolsz az e-mailekben érkező megkeresésekre.
A fennmaradó időben a raktár zavartalan működése érdekében pár feladatban még be is fogsz tudni segíteni a kollégáknak: ilyen a szállítmányok beérkezéséhez szükséges adminisztráció, a beérkeztetett szerszámok kihelyezése, kimenő áruk komissiózása és a szállítólevél elkészítése.
Ezáltal gyorsan ismeretet tudsz szerezni a termékeinkről és teljeskörűen tudod majd megválaszolni az ügyfeleink kérdéseit.